TRAFIK SORULARI

8 Ekim 2016 Ehliyet Sınavı Hazırlık Soruları

8 Ekim 2016 ehliyet sınavına girecek olan sürücü adaylarına yönelik hazırladığımız ehliyet sınavlarında çıkmış sorulardan derlediğimiz ehliyet hazırlık testimize aşağıdan başla butonu ile başlayabilirsiniz.

8 Ekim Motor Soruları

8 Ekim İlkyardım Soruları

8 Ekim Trafik ve Trafik Adabı Soruları

Yeni müfredat ehliyet sınavlarında, ilk defa ehliyet alacaklar yani ehliyet sınıflarının tümü aynı ehliyet sınavına girmektedir. Motor, ehliyeti otomobil ehliyeti, traktör ehliyeti farketmeksizin hepsi aynı ehliyet sınavında sorumludur.

Aşağıdan çözeceğiniz ehliyet sınavı gerçek ehliyet sınavında çıkabilecek soru tiplerini içerdiğinden soruları dikkatlice okuyup çözmeniz sizin için iyi olacaktır. Ehliyet sınavı sonunda doğru ve yanlış sayınızı görebilir ve yanlış yaptığınız soruların konularını kontrol edebilirsiniz. Ehliyet hazırlık testinde başarılar dileriz.

Ehliyet Sınavı Deneme

Başla
Doğru  sayınız= %%SCORE%% DİĞER EHLİYET DENEME SINAVI BURADA
Yanıtlarınız aşağıdaki gibidir.

Diğer ehliyet testlerimiz

Ehliyet Sınavı 2

Ehliyet Deneme Soruları 3

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Henüz oy yok, oy veren ilk siz olun
Loading...

59 Yorum

  1. Arkadaşlar hepinize simdiden basarilar dilerim hayirlisi ile kazanirsiniz hicbirseyi gozunuzde korkutmayin yapmis oldugunuz gayretle ins gecersiniz

    Cevapla
  2. Bi önceki sınavda 34 soru bilmişim 1 soru ile kaybettim burdada 39 doğrum çıkıyo tabiki aldanmamak gerek çünkü doğru yanlış yaptığım soruya sayfayı yeniliyom doğru çıkıyo 😂

    Cevapla
  3. İnşallah hepimiz geçeriz arkadaşlar kardeşler ama direksiyon sınavı normal sınavdan daha zormuş !!!!

    Cevapla
  4. çalıştıktan sonra hiç bir sorun cıkmaz 48 doğru tek yapılması gereken bol bol test çözmek ozaman eksiklerinizi tamamlarsınız

    Cevapla
  5. Ben bir haftadir kursa gidiyom hem gece hem gundu test cozuyom bakalim kazanacakmiyiz hersey hayirlisi allh nasip etsin hepimize

    Cevapla
    1. Herşeyin hayırlısı ben evde test çözüyum 85 alıyorum ehliyet sınavinaa girince 65 alıyorum bişey anlamadım

      Cevapla
  6. 47 doğru umarım sınavda da böyle olur
    Herkese şimdi den başarılar dilerim hayırlısı olsun…

    Cevapla
  7. 40 doğru ve kitaba hiç çalışmadan kursada gitmedim ama güvenemiyorum 8 ekimde b..ta çıkabilir 😀

    Cevapla
  8. Selam arkadaşlar 8 ekimde sınavım var çok heyecanlıyım sorular Nasıl 27 agustos sınavına benzermi bizim tanıdık arkadaş öyle diyor cevap dua bekliyorum😔😔

    Cevapla
  9. Herkese slm lar ben 27 Ağustos da girdim kaybettim kaybetmemin sebebi şıkları optik kağıda işaretlememem, bunu da bana kimse soylemidi nerden bilebilirdim. Zoruma giden sey hocanin karsimda oturup bana bakmasi ve gördüğü halde uyarmamasi. ARKADASLAR DIKKAT EDIN YAZACAGINIZ CVP SIKLARI OPTIGE CVPLAYIN saygılarımla.. allah yardımcımız olsun

    Cevapla
    1. yanlış anlamada sana ehliyet verilmez zaten o kağıtı yazı yaz diye vermediler hayatında hiçmi sınava girmedin senin gibilerin alması hata zaten cahillik hat safada

      Cevapla
  10. Allah helaliyle bu sinavi tüm kardeşlerime ve arkadaşlarıma kazandırmayı nasip eylesin bu 3 girişim arkadaşlar 😉

    Cevapla
  11. 45 doğru umarım herkes geçer bence çalışırken ağırlığı sağlık sorularına vermeliyiz diğerlerini günlük yaşantımızda zaten görüyorum tabi bu dediklerim bayanlar için geçerli deil bayanlar birazda motor bölümünün sorularına bakmalı 🙂
    8 ekim doğum günüm bide 😀

    Cevapla
    1. Author

      Bu sorular çıkmış ehliyet sorularından derlemedir, 8 ekim ehliyet sınavında çıkabilecek soru tiplerini içermektedir.

      Cevapla